Ai nevoie de răspunsuri care să te ajute?

Aici regăsești cele mai frecvente întrebări despre Elefin:

Dacă vrei intregrare cu un soft/aplicație anume spune-ne despre care este vorba:

15 + 2 =


Cât de sigure sunt informațiile companiei pe platforma Elefin?

Toate datele tale sunt în siguranță.

Folosim doar tehnologie de înaltă clasă: servere Amazon și certificate TSL 1.2, de maximă securitate în conformitate cu standardele internaționale pentru domeniul bancar sau a plăților electronice. În plus toate informațiile introduse de dumneavoastră sunt criptate cu algoritmi unici, backup-ul zilnic asigură păstrarea datelor la zi.

Pot să accesez Elefin de pe mobil sau tabletă?

Oriunde & Oricând

Elefin a fost creat pentru a-ți oferi mobilitate maximă, poți să îl utilizezi în siguranță pe orice dispozitiv, oriunde te-ai afla.

Pot gestiona mai multe companii/puncte de lucru prin Elefin?

Tot business-ul tău control centralizat.

Da, dacă ai mai multe companii sau puncte de lucru poți să le gestionezi pe toate dintr-un singur loc, cu o singură logare securizată. Dacă vrei să centralizezi mai multe companii cu ajutorul Elefin, contacteză-ne la contact@elefin.ro și te vom ajuta pas cu pas, în plus poți beneficia de discount-urile noastre pentru conturi multiple.

Pot să import date în Elefin de pe alte soft-uri gen: contabilitate, ERP, CRM, facturare etc?

WinMentor, centralizează totul pentru tine.

Da, poți! Momentan Elefin este integrat cu WinMentor. Dacă dorești să soliciți integrarea cu alte software-uri/aplicații pe care Elefin nu le are încă integrate scrie-ne te rog un email la contact@elefin.ro.

Trebuie să instalez ceva? Aplicația Elefin funcționează online?

Simplu și ușor de folosit.

Pentru a accesa Elefin, ai nevoie doar de acces la internet de oriunde și de pe orice dispozitiv (PC, laptop, tablet, smartphone). Nu trebuie să te chinui să instalezi nici un software care să îți de erori și să-ți îngreuneze memoria. În același timp ai acces permanent la cea mai recentă versiune a Elefin, fără a fi necesare update-uri și alte complicații. Dacă vrei să utilizezi Elefin offline, contactează-ne la contact@elefin.ro.

Cum e cu perioada de trial Elefin?

Gratuit. Fără obligații. Fără card.

Îți oferim 15 zile de acces nelimitat în care testezi aplicația Elefin din toate punctele de vedere și pentru a putea să îți dai seama cât de mult de ajută în controlul afacerii tale. Pentru a te ajuta la maxim cel mai bine ar fi să programăm o video conferință în care consultanții noștri să te îndrume pas cu pas în configurare și adaptarea la nevoile afacerii tale. Împreună cu echipa ta vă puteți bucura de serviciile și funcționalitățile complete în tot acest interval.

În primele 7 zile lucrătoare o să primești câte un mail educațional în fiecare zi, despre cum ar trebui să evolueze lucrurile în compania ta și cum te poate ajuta Elefin la fiecare pas.

Ce se întâmplă după perioada de trial?

Flexibilitate maximă. Control total.

În toată această perioadă poți să vezi în partea superioară câte zile de testare mai ai rămase și poți alege unul din pachetele oferite de Elefin. Activarea unui pachet realizându-se automat(nu înainte) după expirarea celor 15 zile, astfel încât să nu pierzi nimic din ceea ce îți oferim gratuit. Dacă la finalul celor 15 zile vei considera că mai ai nevoie de câteva zile pentru a lua cea mai bună decizie, vei avea posibilitatea să îți extinzi perioada pentru a beneficia la maxim de aplicația Elefin. Poți oricând să schimbi pachetele și modulele/opțiunile alese.

Dacă după toată perioada de testare, nu ai optat pentru nici unul din pachetele Elefin, contul tău va fi dezactivat, dar datele și setările tale sunt păstrate pentru a facilita o ulterioară revenire.

Se plătește o singură dată sau este abonament? Când se plătește?

Plătești cum vrei.

Pentru a-ți fi cât mai la îndemână, Elefin îți oferă mai multe opțiuni de plată pentru orice pachet ai alege: plată lunară, la 3 luni, la 6 luni, la 12 luni sau pe viață. În funcție de perioada de plată beneficiezi de discout-uri. Plata se face la începutul fiecărei luni.

Ce discount-uri pot fi oferite?

Plătești, primești sau ești plătit.

Se oferă o gamă foarte largă de discount-uri în diverse situații, plecând de la 10 % până la gratuitate totală și chiar la posibilitatea de a câștiga bani utilizând Elefin. Pentru detalii suplimentare despre discount-uri, oferte, promoții trimite-ne un mail pe contact@elefin.ro

Cum pot să plătesc pentru aplicația Elefin?

Cum îți este la îndemână.

Elefin îți oferă ca opțiuni 4 planuri tarifare diferite cu posibilitatea de activare de module suplimentare. Pentru a identifica cel care răspunde cel mai bine nevoilor tale, ai la dispoziție în zona de activare un calculator complet customizabil în care poți testa toate opțiunile.

Elefin folosește o platformă de plăți profesională numită Avangate, aceasta este cea care factureză serviciile Elefin către tine. Toate prețurile nu conțin TVA, de altfel netaxabil dacă sunteți înregistrați în registrul Operatorilor Intracomunitari.

Avangate permite diverse tipuri de plăți: online prin carduri de debit și de credit precum și transfer bancar.

Cum funcționează pachetul Relaxat?

Servicii VIP, cu investiție minimă.

Pachetul relaxat, este un pachet VIP la un preț total mai avantajos decât restul pachetelor ce au activate și opțiuni/module suplimentare, include servicii de suport tehnic nelimitat și cu grad de prioritate urgent, în plus include GRATUIT orice modul/opțiune dezvoltată ulterior de către Elefin taxabilă în cazul celorlalte pachete. Singura opțiune suplimentară pe care nu o include pachetul relaxat este cea de “utilizatori suplimentari”.

Câți utilizatori pot să adaug pentru un cont?

Cu fiecare utilizator, ieși mai profitabil.

Oricâți, costul pentru fiecare utilizator suplimentar variind în funcție de pachetul de bază ales.
În aplicația Elefin fiecare utilizator adăugat diminuează costurile cu per utilizator, odată activate modulele pentru un utilizator acestea nu trebuie achitate pentru utilitatorii noi.

Pot să limitez accesul utilizatorilor la anumine funcționalități/module/informații?

Transparență, siguranță și confidențialitate.

Da, este chiar recomandat, Elefin fiind bazat pe idea de colaborare ce poate implica nivele diferite de acces și permisiuni pentru fiecare utilizator sau grupuri de utilizatori. Astfel puteți oferi unor utilizatori drepturi restrictive doar pe anumite module/submodule/secțiuni din aplicație și pot avea acces doar să vizualizeze, să introducă, să verifice în funcție de rolurile asignate fiecăruia.

Ce pot sa fac daca am uitat parola de la Elefin?

În siguranță.

Sub formularul de logare în aplicație, apasă butonul: Mi-am uitat parola. Completează cu adresa ta de e-mail și apasă: Resetare parolă.

Vei primi un email cu detalii pentru resetarea parolei în cel mai scurt timp.

Cât costă suportul tehnic?

Gratuit și permanent.

Implementarea ințială prin videoconferință este total gratuită. Ulterior puteți să ne sesizați orice erori, necesități și clarificări prin e-mail la suport@elefin.ro , prin telefon la (+40) 756 554 016 și ticket depus direct în aplicație.

Suportul este total gratuit, fiind doar prioritizat și limitat la un număr de solicitări în funcție de tipul de pachet ales. Dacă doriți suport prioritizat și nelimitat, puteți alege o opțiune suplimentară.

Ce este Radiografia Cash Flow?

Corect. Complet. Competent.

Radiografia CashFlow este o platformă de testarea GRATUITĂ, rapidă și eficientă a afacerii tale, pe baza căreia primești un raport corect, complet și ușor de înțeles despre:

– ce merge și ce nu merge în afacerea ta
– cum și pe unde pierzi bani și cum să-i stopezi
– riscurile la care ești cel mai expus
– cum să crești profitabilitatea
– soluții practice și aplicabile rapid

Ai primit răspunsul pe care-l căutai?

Cum te mai putem ajuta?

Dacă ai o întrebare care nu și găsit răspunsul, scrie-ne aici:

2 + 15 =

Ai primit răspunsurile și vrei să testezi aplicația?

Complet GRATUIT

Simplu și rapid

Fără credit card

Fără obligații

Încearcă acum!

Creează un cont demo aici